R
Halvat muoviset luurit
Ostin nämä sähkörumpujen kanssa käytettäväksi, missä käytössä ne toimivat vaikka eivät mitään nautintoa tarjoa. Vertailin näitä muihin kuulokkeisiini joskus ja yllätyksekseni äänentoisto oli suht ok hintaan nähden - mutta mitkään monitorointikuulokkeet nämä eivät ole. Käytössä tuntuu lisäksi välillä kuuluvan muovisia kolahduksia.
Vaikka kuulokkeet näyttävät siltä, että ne eristäisivät ääntä niin käytössä moista ei tapahdu - ollenkaan. Myös käyttömukavuus on huono, mitä ei auta säätöjen totaalinen puute. Pidempi käyttäminen tuntuu aiheuttavan päänsärkyä.
Omassa yksilössäni ei yläosan pehmusteet istu oikein niitten asennuskohtiin mikä johtaa tarpeeseen painella niitä paikoilleen aina kun luureja käsittelee.
Vaikka kuulokkeet näyttävät siltä, että ne eristäisivät ääntä niin käytössä moista ei tapahdu - ollenkaan. Myös käyttömukavuus on huono, mitä ei auta säätöjen totaalinen puute. Pidempi käyttäminen tuntuu aiheuttavan päänsärkyä.
Omassa yksilössäni ei yläosan pehmusteet istu oikein niitten asennuskohtiin mikä johtaa tarpeeseen painella niitä paikoilleen aina kun luureja käsittelee.
0
0
Raportoi ongelmasta