TR
Rokkistarba
Paras kitara/bassohihna, jota olen koskaan käyttänyt. Tilasin alunperin ihan sokkona, koska hihna näytti tuotekuvassa siistiltä. Paketista avattuna näytti hieman kornilta, mutta lyötyäni hihnan kiinni bassoon, vain basso on hihnan alta pari kertaa vaihtunut. Juuri sopivan jämäkkä: liukuu pitkin selkää jos haluaa vaihtaa asentoa kesken soittamisen, mutta ei ole liian liukas että tippuisi olalta kesken kaiken. Nahkapäädyt ovat älyttömän jämäkät; olen soittanut yli 50 keikkaa kyseisellä hihnalla ja raskailla bassoilla, enkä ole huomannut pienintäkään kulumista. Nahka on myös sen verran tanakkaa, että en ole tarvinnut hihnan kanssa kertaakaan hihnalukkoja. Suosittelen ehdottomasti, jos vain silmät kestää mustavalkoisia tähtiä.
0
0
Raportoi ongelmasta