N
Aitoa Gibson laatua
Ostin nämä potikan nupit Gibson R8:n ja vaihto kävi leikiten. Vanhat potikan nupit irti ja uudet osat vain painetaan paikoilleen ja valmista tulee.
Laatu on erinomaista ja en edes tiedä mistä valittaisin. Hinta tietenkin voisi olla matalampi, jos jotain negatiivista pitää löytää.
Laatu on erinomaista ja en edes tiedä mistä valittaisin. Hinta tietenkin voisi olla matalampi, jos jotain negatiivista pitää löytää.
0
0
Raportoi ongelmasta
A
Varaosaksi laadukkaat osat
Käytin Gibsonin Les Pauliin varaosaksi. Laadukkaan näköiset ja tuntuiset potikannupit. Miksipä etsiä kopioita, kun on aitoa Gibsonia saatavilla sopivaan hintaan.
0
0
Raportoi ongelmasta