TF
Sopii muillekin kuin kitaristeille
Behringer Ultra-G on erinomainen työkalu yllättävän moneen tilanteeseen ja paikkaan, kun halutaan ottaa mono-signaali talteen kesken signaaliketjua äänikortille tai mikseripöytään.
Aika harvoin tapahtuu niin, että hyvä ja halpa mahtuu samaan lauseeseen, mutta Ultra-G:n kohdalla todellakin on näin. Laiteessa on punainen metallinen kuori ja tukevat eristävät jalat, jotka yhdessä tekevät laadukkaan vaikutelman.
Mikä tärkeintä, laite myös toimii laadukkaasti. Osana signaaliketjua boksi on läpinäkyvä, eli se ei väritä tai muuta signaalia millään tavalla eikä aiheuta häiriöitä tai kohinaa. Sen voi siis huolettaa jättää signaaliketjuun silloinkin kun sitä ei varsinaisesti käytetä. Kun laitteen ulostuloa käytetään, signaalin laatu on erinomainen. Boksi tarjoaa myös vaihtoehdon käyttää 4 x 12 kitarakaappi-mallinnusta, mikä on ihan ok, mutta sitä ei yleensä kannata käyttää, koska tarjolla on erinomaisia sekä ilmaisia että maksullisia kaappi-mallinuksia softan muodossa. Jälkikäteen on helppoa kokeilla eri mallinnuksia, mutta jos on käyttänyt boksin omaa mallinnusta sitä ei tietenkään enää saa signaalista pois.
Aika usein äänikorteissa on nykyään tarjolla suoraan Hi-Z sisääntulo kitaralle tai bassolle. Valitettavasti aika usein kuitenkin optimaalisen gainin säätö saattaa olla ongelmallista johtuen erilaisista toteutustavoista ja koska eri kitarat antavat ulos niin eritasoisia signaaleja. Ultra-G on mainio ratkaisu tähän pulmaan. Se tarjoaa aina laadukkaan balansoidun XLR-signaalin riippumatta käytetyistä laitteista.
Ultra-G on edullinen ja se toimii niin kuin pitää, hyvin ja varmasti. Huonoja puolia ei ole, jos ei sellaiseksi lasketa phantom-virran tai patterin tarvetta. Se tuo harrastelijan kotistudioon paljon mahdollisuuksia uusiin luoviin kokeiluihin ja ratkaisuihin. Suosittelen!
Aika harvoin tapahtuu niin, että hyvä ja halpa mahtuu samaan lauseeseen, mutta Ultra-G:n kohdalla todellakin on näin. Laiteessa on punainen metallinen kuori ja tukevat eristävät jalat, jotka yhdessä tekevät laadukkaan vaikutelman.
Mikä tärkeintä, laite myös toimii laadukkaasti. Osana signaaliketjua boksi on läpinäkyvä, eli se ei väritä tai muuta signaalia millään tavalla eikä aiheuta häiriöitä tai kohinaa. Sen voi siis huolettaa jättää signaaliketjuun silloinkin kun sitä ei varsinaisesti käytetä. Kun laitteen ulostuloa käytetään, signaalin laatu on erinomainen. Boksi tarjoaa myös vaihtoehdon käyttää 4 x 12 kitarakaappi-mallinnusta, mikä on ihan ok, mutta sitä ei yleensä kannata käyttää, koska tarjolla on erinomaisia sekä ilmaisia että maksullisia kaappi-mallinuksia softan muodossa. Jälkikäteen on helppoa kokeilla eri mallinnuksia, mutta jos on käyttänyt boksin omaa mallinnusta sitä ei tietenkään enää saa signaalista pois.
Aika usein äänikorteissa on nykyään tarjolla suoraan Hi-Z sisääntulo kitaralle tai bassolle. Valitettavasti aika usein kuitenkin optimaalisen gainin säätö saattaa olla ongelmallista johtuen erilaisista toteutustavoista ja koska eri kitarat antavat ulos niin eritasoisia signaaleja. Ultra-G on mainio ratkaisu tähän pulmaan. Se tarjoaa aina laadukkaan balansoidun XLR-signaalin riippumatta käytetyistä laitteista.
Ultra-G on edullinen ja se toimii niin kuin pitää, hyvin ja varmasti. Huonoja puolia ei ole, jos ei sellaiseksi lasketa phantom-virran tai patterin tarvetta. Se tuo harrastelijan kotistudioon paljon mahdollisuuksia uusiin luoviin kokeiluihin ja ratkaisuihin. Suosittelen!
5
0
Raportoi ongelmasta
E
Positiivinen yllätys!
Jos rehellisiä ollaan, tuon hintaiselta tuotteelta en paljoa odottanut. Eikä varmaan moni muukaan odottaisi, mutta luulot osoitettiin jälleen kerran vääriksi. DI- boksissa on kova ja kestävän oloinen metallikoppa, sekä suuret sekä hyvin kiinnitetyt kumi- suojukset jokaisessa kulmassa. Kokeilla en viitsi tahallani, mutta uskoisin laitteen kestävän kovempaakin käyttöä.
Jakit ovat mielestäni hyvälaatuisia ja tiukkoja, ei pelkoa siitä, että johdot irtoaisivat vahingossa boksista. myös kaikki nappulat mitä löytyy, ovat hyvän tuntuisia.
Kaappimallinnus yllätti minut ehkä eniten. Se kuullostaa erinomaiselta. Kitaravahvistimen ääni leikkaa helposti, varsinkin jos on hieman suuritehoisempi laite kyseessä, mutta -20 dB - kytkimet, joita on kaksi, korjaavat ongelman.
Tyytyväinen olen!
Jakit ovat mielestäni hyvälaatuisia ja tiukkoja, ei pelkoa siitä, että johdot irtoaisivat vahingossa boksista. myös kaikki nappulat mitä löytyy, ovat hyvän tuntuisia.
Kaappimallinnus yllätti minut ehkä eniten. Se kuullostaa erinomaiselta. Kitaravahvistimen ääni leikkaa helposti, varsinkin jos on hieman suuritehoisempi laite kyseessä, mutta -20 dB - kytkimet, joita on kaksi, korjaavat ongelman.
Tyytyväinen olen!
1
0
Raportoi ongelmasta
A
Jämäkkä boksi
Vuoden päivät kyseinen laite ollut käytössä reeneissä tai keikoilla, eikä juuri huonoa sanottavaa. Kestää kovaakin kohtelua! hinta-laatu suhde kohdillaan.
0
0
Raportoi ongelmasta
L
Simple and awesome
Oh boy. Works just simply works. If you dont want micced signal or want exrta signal to play with this is it.
0
0
Raportoi ongelmasta