P
Hyvä korona-ajan kotoilupaita
Sopii kotiin erinomaisen hyvin. Alussa aiheutti hieman säröä äänessä mutta ajan myötä siistiytyi, eikä nyt tule enää sanomista pitää tätä päällä.
L-koko on hieman reilu L. Tai sanotaanko että Fenderin L on pienehkö L. Eli siis Gibsonin L on isompi kuin Fenderin L. Analogia G:n ja F:n soundeihin? Jokainen saa itse pohtia sitä. Hyvä paita.
L-koko on hieman reilu L. Tai sanotaanko että Fenderin L on pienehkö L. Eli siis Gibsonin L on isompi kuin Fenderin L. Analogia G:n ja F:n soundeihin? Jokainen saa itse pohtia sitä. Hyvä paita.
1
0
Raportoi ongelmasta
T
Siisti ja komea
Ihan on L kokoinen paita niin kuin pitääkin. Mukavaa materiaalia ja logo hyvälaatuinen eikä lähde repsottamaan.
0
0
Raportoi ongelmasta
JH
Great T-shirt
Nice t-shirt. Typically all T-shirts are too wide and too short for my long back, but these are great. And also nice to show some color and some conversations started with strange guitarplayers alike.
0
0
Raportoi ongelmasta